Stærke ord i salg

Jeg vil gerne diskutere de mest kraftfulde ord du kan bruge under salgsprocessen.

Efter alle Rudyard Kipling sagde, er”ord den mest magtfulde stof, der anvendes af menneskeheden.”

Tydeligt, den mest KRAFTFULDE ord er du. Du bør være på udkig for at bruge ordet du i dit salg møder en masse mere end du bruger ordet jeg. Som jeg har nævnt før er ideen at være fokuseret på din kundes behov, men jeg er sikker på det gentage, hvad du allerede kender.

Jeg vil gerne diskutere ord, som du kan bruge i dine indlæg, der vil gøre dit sprog mere effektivt at kontrollere tanker din Prospect.

OK, lad os antage, du har oprettet Rapport med din kunde eller udsigten og du har identificeret et problem, de har, hvor et produkt, du tilbyder kunne være nyttigt at dem.

Tanken derefter, er på dette tidspunkt i salg, at kontrollere de indre repræsentationer, som kunden gør i deres hoved. Hvad jeg er ved at tilbyde er en sproglig mønster, der fokuserer din klient sind hvor du ønsker det til fokus og bare om tvinger dem til at acceptere din koncepter og ideer som sandt. Nu, stoppe… og bare billedet hvor nyttigt det ville være hvis du let kunne gøre det.

De ord, magt er:

Naturligt

Let

Ubegrænset

Klar

Klar over

Erfaring

Før

Under

Efter

Blandt

Udvid

Ud over

Og

Som

Årsager

Fordi

Nu

Stop

Du kan nu tænke, hvad er så specielt ved disse ord?

Nå, bliver de stærkere, hvis du følger den regel nedenfor.

Regel: Altid sætte adverbier før verbet og adjektiver før navneord!

(Sandfærdigt, de ovennævnte ord er kun eksempler på typerne af ord du kan bruge og jeg har produceret denne forkortet liste blot at hjælpe du fokusere på learning opgaven ved hånden, dvs hvordan man kan indarbejde disse ord ind i dit salg sprog. Når du har gjort det finder du at du bare naturligt begynde at bruge andre lignende ord i din tale.)

Så lad mig gå lige ind i nogle eksempler på hvordan man bruger disse ord med god virkning.

Har du nogensinde fundet dig selv at sige?

“Kunne du foretage ændringen fra din nuværende leverandør for os?”

Nå, det er bare et spørgsmål og din prospect kunne lige så let sige “nej! Jeg kan ikke”

Hvad med

“Hvordan kunne du gøre ændringen fra din nuværende leverandør for os?”

Nu, der fokuserer din klient på hvad du vil have dem til at tænke på (dvs. hvordan de kunne ændre ved hjælp af dit produkt eller service) men du forlader en dør åben for dem at sige, at de ikke ved hvordan.

Hvad med sætningen nedenfor?

“Hvordan nemt kunne du gøre ændringen fra din nuværende leverandør for os?”

Nu hvor er din kunde sind fokuseret?

Ikke på om de kunne foretage ændringen, heller ikke på hvordan de kunne gøre det, men om hvor let kunne det være. De kunne stadig sige “det ikke ville være meget let”, men bemærker, at de er stadig tilbøjelige til at bruge ordet “let”

Bemærk også, at jeg ikke sagde,

“Hvordan kunne du gøre ændringen fra din nuværende leverandør for os nemt?”

Fordi den første ting, der ville angive din klient sind er, hvordan de kunne gøre ville ændringen, og de allerede overveje svaret på dette spørgsmål inden de nogensinde hørt ordet let (hvis de hørte det på alle).

Det er subtile, og det har en dybtgående indvirkning.

Lad mig give dig nogle flere eksempler på sætninger ved hjælp af disse ord.

“Har du opdaget, hvor let du kan gøre et ensartet produkt, hvis du brugte vores forbedrede råmateriale?”

“Naturligvis, vil du finde mere end nok grunde til at gå videre i dag selv om du kun kan se et par af de ubegrænsede fordele, som vores produkt giver.”

Ordene”power” blive endnu mere kraftfulde, når du stak dem ind i en sætning. I flere af disse ord, du bruger i en sætning, jo sværere det er for din udsigt bevidste sind at bortfiltrere slutninger disse ord tvinger dem til at gøre.

“Når du begynder at nemt absorbere denne information, vil du naturligvis opdage ubegrænset potentiale det er for let at gøre din meddelelse uendeligt mere effektiv.” (Måske denne sætninger er en smule over-the-top?)

“Er du blevet opmærksom på endnu af de mange måder, at vores produkt kunne hjælpe i din produktion?” (Den følgeslutning, at der er mange fordele, og du vil blive opmærksom på dem på et tidspunkt i gang.)

“Når du opleve vores produkt af trailing det i dit anlæg, vil du indse de mange måder, hvor det vil nemt forbedre din slutproduktet” (udleder du vil prøve produktet og der er mange måder dette produkt kan gavne din produktion)

Her er nogle flere eksempler for dig.

“Naturligvis, når du begynder at indse den ubegrænsede måder du kan nemt blive klar over, hvordan du bruger vores produkt vil hjælpe dig til hurtigt og effektivt udføre dit mål, vil du begynde at forestille sig den succes, du virkelig kan opnå med vores hjælp” (Pyh! )

“Når du bruger vores produkt du vil forstå, er det mange fordele” (de slutninger, de vil bruge produktet og har mere end én fordel)

“Før du beslutter dig for hvilke af de mange fordele, som vores produkt tilbyder er det vigtigste i forbindelse med dit køb beslutning Lad mig fortælle dig et par ting, der kan hjælpe.” (Slutninger er at de vil træffe beslutning om en ydelse, der er vigtigt for dem og at vores produkt tilbyder mange fordele).

“I de første par måneder for at opleve vores tjeneste, du vil sandsynligvis blive mere bevidste om de mange måder, hvor vi tilbyder væsentligt mere end vores konkurrenter.” (Inferens er at de vil bruge tjenesten, og det er mere end en smule bedre end konkurrenterne i en række forskellige måder).

Før jeg går yderligere hvor meget har du fattet, hidtil? Du kan se, hvordan dette vil naturligt gøre din kommunikation mere vital og i live og kan du gætte hvor meget mere effektiv din kommunikation vil blive når du har styr på brugen af disse ord. Lyder dette som noget du skal praksis?

“Blandt de mange positive fordele, som du er begyndt at indse vores service tilbyder, hvilke der er tilbøjelige til at give dig den mest gavn? “

“Som du udvide sortimentet af produkter, du køber fra os og vores erhvervssamarbejde bevæger sig ud over det nuværende grænser hvad gøre du ser som den bedste måde, vi kan nemt gå videre til det næste niveau?”

Jeg har allerede drøftet magten af ordet “fordi” i YourSalesSuccess udgave #2, så jeg plejer gå igennem det igen.

Ordet “årsag” kan fungere meget som “fordi” i mange situationer. Sammen med “Som” og “Og” de er eksempel på “redegørelser årsag og virkning”. Her er nogle eksempler.

“Blot at gøre denne erklæring får dig til at forstå, hvorfor du allerede ikke tror det.” (Hver gang de laver denne erklæring vil de tvivler den.)

“Som du begynder at assimilere de oplysninger vi har, vil du begynde at anerkende de mange måder, at vores produkt kan hjælpe i din proces.”

De to sidste ord på vores liste “Nu” og “Stop” er virkelig kommandoer, der kan bruges med stor effekt. Disse ord virker bedre hvis man taler dem stærkere og i en dybere stemme tonen. Det hjælper også at faktisk stoppe taler når du sige ordet “Stop”. Som nedenfor. (Fremhæve ord med fed skrift.)

“Du måske overvejer den indsats du har brug for at skifte til vores produkt. Jeg må foreslå at du bare stoppe… NU overveje de mange fordele ved vores produkt vil nemt bringe til din produktionsproces og alle de positive virkninger, som vil have på din bundlinje.”

“Vi har været frem og tilbage en masse med denne aftale og måske er det tid–nu – at overveje hvordan vi nemmest kan færdiggøre denne aftale til gensidig fordel. Nu, der forekommer rimelig, ikke sandt?”

Hvordan du gå omkring taler som denne og udnytte disse kraftfulde ord?

Du praksis ved at skrive ud sætninger beskæftiger disse ord.

Her er hvordan du praksis.

Første, mener om et bestemt salg opkald har du kommer op.

Derefter tænke over nogle af de kommentarer, du er tilbøjelige til at gøre under dette møde.

(Brug din fantasi og køre gennem mødet i dit sind.)

Nedskrive de ting, du ville sige.

Nu, omskrive sætninger indsætte magtfulde ordene.

Du vil opdage magt ord er grupperet på listen ovenfor. Tage én gruppe ad gangen og forsøge at indarbejde magt ord i sætninger du ville have talt.

(Dette kan virke klodset på først som den proces, du gik igennem erhverve mange nye færdigheder i fortiden og ikke var at momentan ubehag dengang værd den eventuelle fremskridt du har lavet?)

Må ikke tilføje ordene i, faktisk omskrive sætningen.

Skriv til en side på hver gruppe.

Derefter genskrive sætninger igen giver dig frihed til at bruge nogen af ord, magt i nogen af sætningerne. Virkelig pakke dem!

Gentag denne proces for et salg kalder en dag eller bare gøre øvelse en gang om dagen i en måned og vil du sandsynligvis mærke hvordan naturligt og let du kan tale ved hjælp af magt ord.

Du kan have undrende hvor dette spørgsmål var på vej. Hvor nyttige disse ord ville være. Og da du mener bare, at du kan finde dig selv bare naturligt begynder at opleve spændingen om hvad fremtiden bringer for dig, når du begynder at forstå hvor let du kan indarbejde disse ord i dine salg sprog, så du kan forbedre din salgsresultater og bevæge sig ud over de tidligere salg begrænsninger du havde før du mestrer dygtighed af bruger sprog til direkte at tænke på din kunde. Nu, som erkendelsen begynder at synke af hvor let og hurtigt dine salg resultater vil forbedre, der vil forårsage du få begejstrede øve brugen af magt ord. Nu…

Happy øve.

Her er til YourSalesSuccess.

Hvis du er interesseret i at lære mere om at sælge, er du velkommen til at kontakte mig via coaching side på min hjemmeside

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.